Sınırlı bağlantı hatası. Sınırlı bağlantı veya bağlantı yok sorunu.

Sınırlı bağlantı veya bağlantı yok hatası. Bağlantı sınırlı, sınırlı erişim sorunu.  Yerel ağda ünlem işareti. Yerel ağ bağlantı sorunu.

Bilgisayar kullanıcıları çoğu zaman yerel ağ bağlantısı yada kablosuz ağ bağlantısı üzerinde “Sınırlı Bağlantı hatası veya bağlantı yok” uyarısı ile karşılaşmaktadırlar. Bu uyarının başlıca nedenleri arasında; ethernet kartından, kablonuzdan, kablosuz ağ kartınızdan, ağ yapılandırmanızdan yada modeminizden kaynaklanabilecek herhangi  bir sorun olabilir.

Bu sınırlı bağlantı sorununu gidermek için servise başvurmadan önce birkaç basit kontrol ile bu sorundan kurtulabilirsiniz. İlk olarak modeminizi kapatıp 10 saniye kadar sonra tekrar açınız. Modemin üzerindeki ışıklar sabit yanınca bağlantınızı tekrar kontrol ediniz. Hala Sınırlı bağlantı uyarısı alıyorsanız, ağ bağlantınıza sağ tıklayıp “sorunları gider” e tıklayın. Bilgisayarınızdaki mevcut  kablosuz bağlantı profilinizi kaldırıp, yeniden bağlanmak için “Kablosuz ağ bağlantılarından” yeniden modeminizle bağlantı kurmayı deneyebilirsiniz. (Bu işlemi uygulamak için, daha önce oluşturduğunuz kablosuz ağ şifrenizi biliyor olmanız gerekmektedir)

Kablolu bir bağlantı kullanıyorsanız, modem ile bilgisayarınız arasındaki kabloyu kontrol edin, modem e bağlı bir hub/switch üzerinden internet e bağlanıyorsanız modem ile switch arasındaki kablo bağlantısını kontrol edin, gerekirse farklı kablolar ile test ederek kablonuzun sağlam olduğundan emin olun. Sorun devam ediyorsa yerel ağ bağlantınıza modeminizin IP adresine uyumlu, sabit ip adresi ve dns ler vererek modeminizle bilgisayarınız arasındaki iletişimi sağlamayı deneyin. Tüm kontrollere rağmen sınırlı bağlantı hatası yada sınırlı erişim sorunu devam ediyorsa bir teknik servisten yada bir uzmandan yardım almanız gerekebilir.

İnternet bağlantınızda yada iş ağınızda oluşabilecek sorunlar için bir uzman desteğine ihtiyaç duyarsanız, 11820 Teknoloji Destek Hattı deneyimli kardosu ile hizmetinizdedir. Türkiyenin neresinde olursanız olun, haftanın 7 günü gece saat 03:00 e kadar, 11820 Teknoloji Destek hattını arayabilirsiniz.

Teknoloji destek hattı, bilgisayar, mobil cihazlar, internet bağlantı sorunları ve teknoloji ürünleri ile ilgili tüm soru ve sorunlarınızda sizlere en kaliteli danışmanlık ve destek hizmetini sunmaktadır. Bizden destek alan müşterlerimizin yorumlarını okumak ve fikirlerinizi paylaşmak için facebook sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

 

Örnek Sorular: Sınırlı bağlantı hatası alıyorum, sınırlı erişim uyarısı. İnternet e giremiyorum. Ağ bağlantılarında ünlem işareti var. Switch ile bağlanıyorum sağ altta saatin olduğu kısımda “Ağ adresi alınıyor” yazısı çıkıyor. Ağ simgesinde ünlem işareti çıkıyor ve “Sınırlı bağlantı veya bağlantı yok” uyarısı alıyorum. Switch e bağlanamıyorum. Işıklar yanıp sönüyor. Sınırlı bağlantı hatası çözümü nedir? Yerel ağ ip alamıyor. Sabit ip nasıl verilir. Manual IP ve DNS nasıl verebilirim. Yerel ağda modem ip si vermek.



Bilgisayar Destek-Donanım Sorunları-3G Destek-Adsl Modem Kurulumu-Android Destek-E-posta hesabı oluşturma -Facebook Destek-Hotmail Üyelik Destek-ipad Destek-Casper tablet sıfırlama-Artes tablet sıfırlama-Desen kilidi unutma-İphone Destek Hattı-Laptop Destek-Pc Destek-Samsung Destek Hattı-Skype Destek Hattı-Facebook hesabı kurtarma-Sosyal Medya Destek-Teamviewer ne işe yarar-Mobil Destek Hattı-Teknoloji destek Hattı-Telefon Destek-Telefon fonksiyon ve uygulamaları-Telefonu yedekleme ve taşıma-Telefonla internete bağlanma-Twitter Destek hattı-Resim yedekleme-Veri yedekleme-Antivirüs Programı destek-Virüs Programları Destek-Windows 7 Destek-XP Kurulumu-Windows 8 sıfırlama-Windows 8 şifre sorunu-internet bağlantı destek-Modem destek- Adsl destek hattı- Smart tv bağlantı sorunları- Dvr port açma- Güvenlik kamerası port açma

numara sorgulama