Hakkımızda

11820 – Teknoloji Destek Hattı

11818 Rehberlik ve Müşteri İlişkileri A.Ş. bu hizmeti, Teknosor Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri şirketinin vizyonu ve iş ortaklığı ile vermektedir.

11818 %100 Türk Telekom iştiraki olan Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi şirketidir. Kasım 2007’de kurulan 11818, verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yanında müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunmaktadır.

11818, bir çağrı merkezinden ziyade, müşteri irtibat noktası olarak hizmet vermektedir. Sadece Türk Telekom’a değil, başka kurum ve şirketlere de hizmet vermekte olan 11818, şu anda Türkiye’nin en büyük 2. çağrı merkezi ve kısa zamanda Türkiye’de çağrı merkezi işinin standartlarını belirleyen şirket olmayı hedeflemektedir.
.
Değerlerimiz
• Güvenilir
• Müşterileri için değer yaratan
• Maliyet odaklı çözümler sunan
• Sonuç odaklı
• Yenilikçi
• Sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden
.
Kalite Politikamız

• Faaliyetlerimizi, kurumsal müşterilerimizin beklentilerine ve yasal mevzuata uygun olarak gerçekleştirmek,
• Kalite ve verimliliğimizi sürekli geliştirmek,
• Müşteri bilgilerinin korunması ve gizliliğinin sağlanması için bütünlük ve erişilebilirlik ilkelerine bağlı tüm önlemleri almak,
• Hizmetlerimizi; tecrübelerimizin kattığı bilinç ve günün şartlarına en uygun teknolojileri kullanarak zamanında ve doğru gerçekleştirmek,
• Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini ilke olarak benimsemek ve memnuniyeti arttırıcı faaliyetlerde bulunmak,
• Tüm şikâyetleri zamanında değerlendirmek ve şikâyete sebep olan mağduriyeti gidermek,
• Müşteri şikâyetlerini, müşteri memnuniyetini arttırmayı sağlayacak fırsatlar olarak görmek ve değerlendirmek,

Hem kuruluşumuz adına hem de toplum adına öncelikli görevimizdir.
.
.

TEKNOSOR Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri

TEKNOSOR Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri Ltd. şirketi,  20 yıllık Bilgi ve İletişim Teknolojileri tecrübesine sahip bir ekip tarafından, KOBİ ve Bireysel segment’ e yönelik Teknoloji Danışmanlığı ve Desteği Hizmetini vermek hedefiyle 2011 yılında kurulmuştur.

TEKNOSOR, KOBİ ve Bireysel kesimin ihtiyaç duyduğu Teknoloji Desteğine bir telefon uzaklığında hizmet verebilecek uzmanlık, bilgi altyapısı ve süreçleri hazırlar, yurt çapında hizmet veren Teknik Çağrı Merkezi uzmanlarımızı eğitir, destekler.

TEKNOSOR ve 11818 Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş. işbirliği ile 11820 Hizmet numarası üzerinden Teknoloji Destek Hattı olarak  Ekim 2011′ de hizmet vermeye başlamıştır.

http://www.teknosor.com.tr



Bilgisayar Destek-Donanım Sorunları-3G Destek-Adsl Modem Kurulumu-Android Destek-E-posta hesabı oluşturma -Facebook Destek-Hotmail Üyelik Destek-ipad Destek-Casper tablet sıfırlama-Artes tablet sıfırlama-Desen kilidi unutma-İphone Destek Hattı-Laptop Destek-Pc Destek-Samsung Destek Hattı-Skype Destek Hattı-Facebook hesabı kurtarma-Sosyal Medya Destek-Teamviewer ne işe yarar-Mobil Destek Hattı-Teknoloji destek Hattı-Telefon Destek-Telefon fonksiyon ve uygulamaları-Telefonu yedekleme ve taşıma-Telefonla internete bağlanma-Twitter Destek hattı-Resim yedekleme-Veri yedekleme-Antivirüs Programı destek-Virüs Programları Destek-Windows 7 Destek-XP Kurulumu-Windows 8 sıfırlama-Windows 8 şifre sorunu-internet bağlantı destek-Modem destek- Adsl destek hattı- Smart tv bağlantı sorunları- Dvr port açma- Güvenlik kamerası port açma

>

Gorukle Escort izmir Escort Bayan Buca Escort beylikduzu Escort beylikduzu Escort